BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 29, 2010

semakin taun, samakin aneh.



Aku baru sahaja balik dari makan murtabak burger. Bila aku singgah sebentar di Pavilion, aku rasakan dunia ni makin lawak. Hairan aku, budak2 yang bawah umur pakai kamera mahal2. Duit siapa dorang guna entah. Pastu bergaya macam paling cool, padahal duit mak ayah. Dulu memang sangat lain, nak handphone pon silap2 kena tampar. Jadi benda ni tak boleh nak salahkan siapa2. Mereka2 tu bernasib baik lahir lambat, kalau tidak memamg tak merasa kemewahan semua tu.

*awek2 pon makin lama, makin neh neh neh* XP

1 comments:

budakitam said...

m....entahlah...entry ko ni cam entry jeles plus sakit ati jer bunyi nyer...tp tu laa kenyataannya...tapi klu betol cara gunanyer...oklah...tp klu sekadar nk menunjuk...semakkn pavilion n wat hal x senonoh...aku pon hangin...